loading...
سیستم عامل و شبکه های کامپیوتری
admin بازدید : 72 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

حذف پس زمینه از بین مو

یکی از سخت ترین پس زمینه ها برای حذف کردن ، پس زمینه های مختلط باانواع مو می باشد، مخصوصا در مواقعی که مو دارای جزئیات زیادی باشد و نتوان پسزمینه را به راحتی آز آن جدا کرد.در اینجا یک تکنیک ساده در عین حال بسیار موثربرای حذف پس زمینه بدون توجه به پیچیدگی آن را برای شما توضیح داده ایم.عکسی کهبرای اینکار انتخاب کرده ایم دارای پیچیدگی زیادی بوده علاوه بر آن خم های مشکلیبرای برش در آن وجود دارد.

دانلود فایل آمورش در ادامه مطلب

admin بازدید : 437 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (1)
تعریفو تاریخچه معماری خوشه

معماری خوشه اتصالات دو یا چند رایانه با استفاده از شبکه های اضافی و تکنولوژینرم افزار را به یک سرور مجازی یا منطقی. از نقطه نظر تکنولوژی از این دیدگاه ،معماری خوشه ارائه فرصت برای معماران سیستم را به هم پیوند سیستم قدرتمند یونیکسبه سرور حتی قوی تر. و ، از آنجا که هر جزء از تقسیم عددی بر مضرب در خوشه وجوددارد ، ممکن است برای سرور مجازی برای ادامه به پردازش اطلاعات که با شکست مواجهقطعات و یا وقتی که اپراتور سیستم را انتخاب کنید برای حفظ یک جزء از خوشه.

دانلود فایل doc . و pdf . در ادامه مطلب
admin بازدید : 54 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بزرگترین بردی كه در داخل كیس رایانهمشاهده می شود، مادربرد یا برد اصلی است. برد اصلی شامل چند چیپ ست می باشد و این چیپها نقل و انتقال اطلاعات بین پروسسور و دیگر اجزا را میسر می سازند. مادربردها در انواعمختلفی از نظر شكل و اندازه تولید می شوند. شكل و اندازه آن ها متناسب با كیس های موجوددر بازار می باشد.

تمامی قطعات در درون رایانه بنحویبا مادربرد در ارتباط هستند. که این ارتباط یا بطور مستقیم است و یا توسط کابلهای رابط.

اجزای اصلی مادربرد

این قطعات عبارتند از:

1. سوكت یا سوكتهای مربوط به cpu

2. اسلات های توسعه ISA PCI  AGP و PCI Exp

دانلود فایل doc . و pdf . در ادامه مطلب

admin بازدید : 66 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

لایه های سیستم فایل

کاربرد، بویژه نا برنامه ساز، در محیطی کاملا منطقی عملمی‌کند و دید خاصی از سیستم فایل دارد که گاه به آن سیستم فایل مجازی می‌گویند اماصرفنظر از این لایه مجازی سیستم فایل ، هر سیستم فایل را می‌توان به دو لایه اصلی منطقیو فیزیکی تقسیم کرد .

در این معماری ، اجزاء اصلی به شرح زیر :

درایور: در پایین ترین سطح معماری قرار دارد و مستقیمابا کنترلر یا کانال در تماس است.

دانلود فایل doc . و pdf . در ادامه مطلب

admin بازدید : 72 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

رسانه های انتقال

لایه فیزیکیپایین ترین لایه در مدل مرجع ارتباط سامانه‌های باز (OSI)می باشد.این لایه وظیفه انتقال بیتها از طریق كانال مخابراتی را عهده دار می شود.مسائل طراحی در این لایه عمدتا از نوع فیزیكی، الكتریكی، تایمینگ، رسانه فیزیكیانتقال است. در این لایه باید نقش عوامل طبیعی را نیز در نظر داشته باشیم. در اینبخش بیشتر درباره نحوه انتقال فیزیکی اطلاعات بحث می گردد. این رسانه ها را میتوان در دو دسته تقسیم بندی نمود:رسانه های هدایت پذیر همچون سیم مسی و فیبر نوری.

دانلود فایل doc . و pdf . در ادامه مطلب

admin بازدید : 124 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

چگونه cmos مادربرد را ریست کنیم؟!

رایانه ، تمامتنظیمات خود را در Cmos ذخیره می کند.این تنظیمات شامل اطلاعات روی دیسک های سخت که نصب کرده اید، سرعت پردازنده و نوع و سرعت حافظه رم سیستم است. هنگاهمی که سختافزار جدیدی را نصب می کنیم و به مشکلی بر می خورید. ممکن است اطلاعات روی Cmosخراب یا منسوخ و قدیمی باشد. در این حالت ممکن است تغییراتی رابه تنظیمات سخت افزاری اعمال کنید که پس از آن رایانه شما قادر به استارتکردن نباشد.

دانلود فایل doc . و pdf . در ادامه مطلب
admin بازدید : 66 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Internet Download Manager 6.07 Build 12Retail Final یكی از قدرتمند ترین نرم افزارهای

http://hitspedia.com/wp-content/uploads/2011/10/1_Internet_Download_Manager_5.19.jpeg

مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یكی از بی رغیب ترین ها میباشد. كه با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنكردی از اینترنت دانلود كنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری كامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود كنید.

 این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و ... اشاره کرد.

 

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 437
  • بازدید کلی : 14,290